Cauta
All Categories
    Menu Close
    • Telefon: (+40) 75 198 9689 / Lu. 11:00 - 16:00, Ma. - Vi.: 8:00 - 16:00
    • E-MAIL: info@leumart.ro

    Procedura de revendicare

    Procedura de revendicare

    Consumatorul are dreptul să exercite drepturile care decurg din defectul care apare la bunurile de consum în douăzeci și patru (24) luni de la preluare.

    Consumatorul informeaza LeuMart prin completarea unui formular de reclamatii disponibil aici  care trebuie trimis la adresa de e-mail: info@leumart.ro

    In termen de 48 ore lucratoare de la transmiterea notificarii, cumparatorul va primi pe e-mail,detalii cu privire la solicitarea inaintata si adresa pentru returnare.

    În caz de defect, cumpărătorul poate să solicite:

    • dacă defectul se poate repara:

     -repararea gratuită a defectelor,

    • dacă defectul nu poate fi remediat:

    - schimbarea produsului cu unul nou,

     -o reducere rezonabilă la prețul de achiziție,

      -retragere din contract.

    Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract

     -dacă produsele au un defect care nu poate fi înlăturat și care împiedică utilizarea articolului ca un obiect fără defecte,

     -dacă produsele nu pot fi utilizate corespunzător din cauza apariției repetate a defectului sau defectelor după reparație,

     -dacă nu poate folosi bunuri-le din cauza unui număr mare de defecte ale produselor.

    Vânzătorul va informa cumpărătorul în scris despre rezultatul revendicării, în termen de cel mult 30 de zile de la data revendicării, respectiv 60 zile pentru persoane juridice

    Dreptul la o reclamatie nu aparține cumpărătorului dacă cumpărătorul știa înainte de preluarea produsului că este defect sau dacă cumpărătorul însuși a provocat defectul.

    Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta:

    E-mail: info@leumart.ro

    Telefon: (+40) 75 198 9689